1 Aralık 2013 Pazar

TARİFİN T'Sİ


Benim gözlerimin kıyısı,senin isyanının başkentiydi.Hislerim Sahra Çölü'nün kızgın kumlarında sürgün edilmiş yavru ceylan gibi damla damla akıtıyordu gözlerinden kanı.Avuçlarımda bir tutam çaresizlik .. Kulaklarımda yarım kalmış ve tiz mi tiz bir aşk tınısı.
Saçlarıma asılıyor bir güz figanı,yaprak yaprak dökülüyor yalnızlığın telaşı.Her ne kadar dirensem de kurtulamayacak olmanın gerçekliği,bir kırbaç gibi kamçılıyor avuntularımı.

O kadar özlüyorum ki tarifin t'si tarifsiz ..
Aşk sonsuzdur,bende o'nsuz.
Kirpiklerimden sürükleniyorum bugün,uykuya teslim olmamak için direnirken.Kahvemi müzikle evlendirmek üzereydim ki son yudumumun soğuğu memnuniyetsizliğimden utanmış olmalı ki dudaklarımdan intihara kalkışıyor.Tükürüyorum.Keşke soğuk gibi seni de tükürsem.Dirhem dirhem boşalmak yerine gözlerimden,ta yüreğimden kopup gelsen.

Boğazımda tıkanan çığlıkların o iplerine bir tutunsan şöyle bi yoklasan beni,kalbimdeki pınarlardan bir yudum içsen de sonsuzluğa ersen.

Sen ecelin karası,gecenin ortasıyken bir ben olacaktım ömrünün en hası.Bir ben olmalıydım korkularına cesaret ve bir ben olmalıydım seninle semaya kanat çırpan.Sonsuzluğa beraber gitmeliydik sevgilim.Yakıştı mı saçlarıma bağladığım yıldızlarda birikmiş dileklerime ? Sence yakıştı mı bu terk-i diyar eyleme hayallerime ?

Bana dokunmanı isterdim,sokulmanı..Başını yasladığında başka dünyalara dalmanı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder