27 Aralık 2013 Cuma

DAHA .. ?

Her yanımda susmuş bir insan pusmuş.Sessizlikle dört bir yanı bağlı,müebbet !
Ezeli ve ebedi,her daim.
Daha nasıl tarif edebilirdim ki istediğimi.Kaç kelime bulup dizmeliydim ard arda ? Kaç satır sermeliydim yollarına ve kaç kadeh kırmalıydım uğruna ? Daha ne kadar sarılmalı dumana ve soymalı ruhumu ?
Uykusuzluğu daha kaç gece dost etmeliyim yatağıma ve ne kadar damlamalı daha gözyaşı yastığa ?
Kanlı kanadımla ne kadar çırpınmalı ve gökyüzünü yırtarak kaç kere çığlık atmalıyım cihana ?
Daha ne kadar yanmalı,alev alev donmalı ? Hangi duyguyu çekip yapıştırmalı suratına ? Gözüne sokmalı varlığımı ve aşkımı.
Daha hangi çareyi çaresizleştireyim sevgilim söyle.Hangi yıldızı koparıp saçlarıma takmalı ?
Böyle cayır cayırken hangi ateşle uyandırmalı seni uykundan ? Daha ne kadar sürecek bu dikenli yollarım ?

Dizlerim ne zaman kapatacak kandan musluğunu ? Kaç takla,kaç düşüş daha kaç devrilme yaşayacak bu beden ? Senden devrilmeye değil devrime ihtiyacı var.Gel ve devrim yap meleğim.Sendenim.



Gözpınarlarımı geceye teslim edişimi izle.Ruhumun martılardan arınışını.Sensizliğin bedende tırmanışı işte tam dakikalarını söylüyorum sana.Tırnaklarını batıra batıra yükseliyor tenimde.


Sen hiç sensizliğin,her adımda artan bir boşluk olduğunu düşündün mü ? Ben kilometreleri katederken ? Ve bir okyanus olduğunu,bir damla olup bile karışamadığımı ? Gökyüzü olduğunu ama bir oksijen molekülü olamadığımı ? Sayfalar olduğunu ama kalemin ucuyla bile değemediğimi ?


Daha nasıl anlatmam gerektiğini biri bana söylesin.Daha kaç jilet yemeli soluklarım ve kaç atak geçirmeli beynimden ? Hangi madde olup karışmalı ve konmalı dudağına ?
Su mu,hava mı,toprak mı ?
En çok toprak olmak isterdim.Ama ayaklarının altında değil.
Başının üstünde.
Tacında konaklamak isterdim.
Yüreğinde uyumak,ve gözlerinde anılmak.
Bana baktıklarında seni görüyorlarsa sende de beni görecekler o kadar.
Şimdi damarlarımdan sızan soğuk yüzünden battaniyemi başıma çekiyorum,düşlerim sensin.
Uzun zamandır şunu düşlerim ; gelsin ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder