11 Aralık 2013 Çarşamba

VAZGEÇTİM



Kelimelerimi kefenleyip sarı ışıkta bekliyorum.
Gelecek mutluluklara,huzura ve önümde uzanmasını istediğim yeşili bol yola hasretle bakıyorum.Avcumda bir tutam soğuk.Saçlarımı yalayan hafif şiddette rüzgar,caddeleri solluyorum.
Köşe başında yanan titrek sarı lambanın gölge gibi peşimde olduğunu zannediyordum.Korkuyordum.Bilirsin karanlıktan öyle çok korkarım kii..İçime işler o yalnızlık korkusu ve körlük.Düşünsene sevgilim renklerin mucizesine tanıklık edemiyorum.Ah ne büyük kayıp olurdu gözlerinde kaybolamamak.
Telefonuma uzanıp,kulaklığımı takıp bir şarkı seçiyorum rastgele.Bil bakalım kimden ? Bir Sezen Aksu klasiği meleğim ''Vazgeçtim''.
Üzerimde kırmızı bluzum tıpkı yanakların gibi..

Vazgeçtim gözlerinden
Vazgeçtim sözlerinden
Bir ah de yeter .

Senin de dudaklarına yapışıp kaldı mı yarım kalan öpücüklerin kekremsi tadı ? Peki duygularını sarsan bir bunalım ?

Sessizce kimsesizce
Gönderdim dudaklarımı
Öpme al yeter .

Sensiz geçen her tatsız günde santim santim eksiliyorum kendimden.Yaşamın anlamı anlamsızlaşırken aşkta aradığım mantığın çıkmaz sokağa saplanan bir şizofren olduğunu anlıyorum.
Ellerimde delicesine titreme ve ta yüreğimde kaynar sular.Şarıl şarıl.
Hep uzak mıydık böyle,bilinmez miydik ?
Üzerimde her şeyinle yüklüyken ;

Hiç tanımaz tenim ellerini
Bilmez yüreğim yüreğini
Ah bu koku,bu ten bu dokunuş
Ah bu delilik sarsar bedenimi

Yok olmak anıdır şimdi ..

http://www.youtube.com/watch?v=rDqjgeikSg8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder