16 Aralık 2013 Pazartesi

BU ...


Soğuk,buzun üzerindeki yapışkan haliyle ciğerlerimi dolduruyordu.Yanıbaşımda üzerine dağınık çizikler attığım kestaneler sobanın üzerinde bir güzel pişiyordu.Özlem iliklerimi en saf haliyle titretirken uzaklara dalmayı alışkanlık haline getirmiş gözlerim pencere ardındaki yağmura biçare bakıyordu.Yetmiyordu.
Sevginin sonsuzluğunda bir zerreydim ve kayboluyordum.Gittikçe ağırlaşan koku burnumu rahatsız edince bir tanesini yakmış olduğumu biraz geç anlıyorum.Tıpkı onun gibi,yanıyordum.Buram buram pişmanlık tütüyordu bağrımda,buram buram acı damlıyordu şakaklarıma.Sokağa fırlayıp delicesine çığırmak istiyorum adını tüm adsızlara ve parçalanmış hayatlara.Umudu beklemek değil bizzat umut olmak istiyorum sana.Gerçek sevgileri özledim meleğim.
Bu sevgi değil.
Bu yanma,bu parçalanma.Bu sanki ... Tarifsiz.Bu bambaşka.Bu sen değil,bu ben değil.Bu...Hissizleşmiş,bu ağıdın,feryadın,gözyaşının özü.Bu biz değiliz ve ben biz olmak için ayaklarımdan geleni yapıyorum.Geliyorum.Dokunamamanın sancısı içinde kıvrım kıvrım kıvranıyorum.Kırılıyorum.Her bir el tutuşmanda,selamında kırılıyorum.Özlüyorum meleğim.En önemlisi özlüyorum.Seni de davet ediyorum,özle.Özle beni..

Seni beklemek seni .. Saatin tik taklarına karşı
Seni istemek seni .. Kanadı kırık kuşun göğe her bakışında akıttığı gözyaşı gibi
Seni sevmek seni ...Parıldayan gözlerle bir bakışını beklemek.

Sana soyunmak,sana açmak ruhumu.Hayat bulmak her parçanda,gözlerinde soluklanmak.Kollarında yaşamak ve sözlerinde aklanmak.

Mutluluktan ağlamak bu defa,beraberce.Uzun yola çıkmak,son gazla (: Uçmak mesela sevinçle havalara ya da uzanmak mesela yastığıma,omzunaa.Küçük hayallere bel bağlamak ve atlamak seninle uçurumlara,korkmadan,usanmadan.Utanmadan uyumak ve beraber uyanmak her sabaha.Güneşi saklamak gözlerimize ve bakışlarımızı kitlemek birbirimize.Isıtmak ellerimizi bir eldiven gibi,olmalı bu huzurun en dibi.

Çatlamış bir toprak gibi susuyorum sana.Baharı bekleyen tohumlar gibi yeşermek ve sevinç kokusu yaymak etrafa.Boy atmak istiyorum seninle,tüm yaşam boyunca.Büyümek ve alışmak istiyorum.Sevmek istiyorum delice,yaşlanmak seninle.

Aynı bardaktan yudumlamak suyu ve aynı tadı almak yemekten.Beraber konuşmak ve beraber susmak değil midir kimi zaman aşk ? Kimi zaman da vücutta kilometreler katetmek ilk bakışta.Aynı mürekkeple damlamak kağıtlara ve masal olmak çocuklara..


....
Rakıma akını veren suyum olsan,dudak kenarlarıma yapışsan
Mezeme konuk,tabağımdaki bereketim olsan
Kulağıma müzik,damağıma tat,ağzıma şarkıyla dolsan
Ve ömrümde ikinci bir ömür olup ebediyen kalsan.
Zincirlerimi söküp,yüreğimi avcuna alıp serçeni salsan
Kanat çırpsam huzura ve kaynağı sana
Konsam usulca omzuna,dalsam deliksiz uykulara.


Bir damla olup karışmak okyanuslara,tıpkı bir bütün olur gibi vücudunla.Kaybolmak derinlerde ama dağılmamak etrafa.Hep sende,hep senle olmak can-ı cananda.Nakaratla hayat bulmak şarkıda.Sarılmak dizelere,aşık olmak tam da bu.Anlatmak seni sayfalara,adını fısıldamak kağıtlara.
Kaleme bulaştırmak suretini ve her çizgide uyanmak aydınlığa.

Seni yazıyorum suya,kanayan geceye.Kızılın göğsüne,göğün mavisine,güneşin teninee..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder