25 Kasım 2013 Pazartesi

DÜŞYAŞLARI AB-I ÇEŞM



Toprakla,parça parça bütünleşmeliydi yokluğun,
Tenime yapışa yapışa değil ..
Bir uçurumun kenarında,ayaklarımı sonsuzluğa doğru sallamalıydım.
Umursamaz saatlerin tiktaklarına eşlik eder gibi değil..

Düşyaşlarım buharlaşıp,semanın kucağından başka kucaklara süzülürken,aklıma düşüyor yine uğultulu gecelerin huzurlu soğuğu.Gök yarılıyor,toprağımı kavuruyor,penceremden görüyorum.Bir ruh aynası sanki bu.
Yokluğunun her zerresi nüfuz ediyordu dudaklarıma,dilimde hep umudun tınıları.Hislerim kavşakta kararsız,sola dönsem sen sağda bitmeyen serüven.
Bugün daha bi dertli düşlerim.Sözleri yaşlarıma karışıyor.Kulaklarımda bir aşk nağmesi,göğsümde yaşıyor.Müptelası olduğum dumanın o korkunç senfonisi eşlik ederken ağıtlarımın kağıdına,bir damla şarap damlıyor eski günlerin hatrına.Her yudumu,tırnaklarımın söküldüğü gecelerin titrek mum aleviyle seviştiği dakikalarda raks ediyor notalarla.

Asrın kara harflerle yazacağı bir ömür geçirdim,rüyalarımda kadehlere bile seni içirdim.
Dudaklarından boynuna dolu bir şevkle geçendim,gözlerinden umut pınarları içendim.
Yolunu göğe merdiven dayanana kadar beklerdim,bir kere yenilmeseydim.
Galibiyetine boyun eğendim,sözlerine göğüs geren.
Uykularıma seni ekleyendim,gecelerime tenini.
Bir arzuydu bu sanki,bende seni özlemek.
Delicesine sevmek ve istemek.


Ve ardımda kalırken dağlar
Varlığın dünyama adarr .







Bknz = Ab-ı Çeşm : Gözyaşı
            Adarr : En zararlı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder