16 Kasım 2013 Cumartesi

KAÇTI ?


Facia kumbarası dar sokakların asfaltına bir parça gözyaşı düşürdüm bugün..Geçmişi düşündüm.

Giydiğim her kıyafetle üzerime sinişini hayal ediyordum o dakikalarda.Bir aşk filminin içinden başrolün fırlaması gibi bi ihtimalle.Sol elimle sağ kolumu tutup sıkıyordum,yerinde mi diye yoklarcasına.Gözlerim çamurlu çevreyi kolluyordu.Yoktun..Binlerce insan bakıyor bana,senin gibi bakanı arıyorum..

Dilime kelepçelediğim adını soluklarıma hapsediyorum.Ciğerlerimden saniye başı bir sen kaçıyor,tutamadığım bir hıçkırık krizi gibi.Saçlarımı sağ kulağımın arkasına tıkıyorum,utangaç genç kızın tavırları gibi,yoluma devam ediyorum..

O kadar üşüyorum ki,seni giysem ısınmam.Çünkü yokluğun tedavim,varlığınsa her daim.

Sana öyle bir şey söylemek isterdim ki,her kelimemde yaralan.Her yaranda yeni bir ben canlansın.Canlansın ki,cesedine doya doya bak.Seni öyle bir yere götürmek isterdim ki,bahar kokulu diyarın,kanadı kırık meleklerinin çaresizliğini gör.Gör ki,içine kapanmak ne demek.
Sana öyle bir şey anlatmak isterdim ki,ilacının seni zehirlediğini düşün.Düşün ki,sen varken zehirleniyorum,sonra gözyaşı kusuyorum,aklım firarda ama bedenim başkaldırıyor.

Sana tek bir şey söylemek isterdim sevgili,boğazıma tıkanan en ufak çığlığıma tutunup içime dolsaydın,dünyanın en mutlu insanı olurdun.Ruhuma hapsolmuş korkuları hissedebilseydin,en korkusuz olurdum.Cesaret işi,iyi bilirsin.Bende cesarettin sen,tende esaret.

Ekmek kırıntısı gibi işte hayat,yoksa yoksun.Bir de bana bak,ekmekken sevgiden yoksun.

Düşüyor tenime çiçeklerin en kırmızısı,kenarlarında süslü tırnak izlerim.Açıyor baharın en güzel gülü,içi baksan kan gölü..Kokusu başımı döndürürken,müptelası olduğum bakışların çıkıveriyor karşıma,yüzümde tatlı bir gülümseme.

Bu kez sonsuzluğun sırrını bulmaya gitmeliyim,onsuzluğun tadı kaçtı.
Ha sahi söylesene,ruhunu sattığın bedenin fiyatı kaçtı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder