26 Eylül 2013 Perşembe

BİR TEK ONDAN SAPAMADIM



Çok zaman önceydi,yaralarım daha derindi.
Henüz neyin ne olduğunu bilmediğim dönemin,üzerime su serper gibi serptiği kıvamı koyu acıların olası sonuçlarını keşke bilebilseydim.
Benden geriye kalan,enkaz altında can çekişen bir geçmiş oldu.Ve bu geçmiş,hayatımın iflasının acı faturası olarak kayda geçmişti artık.
Sanıyorum,parmak uçlarımdan sızan telaş duygularımın rövanşını almak istiyor.Çünkü her defasında anlatmak istediklerimi kaleme dökememenin sancısı içinde sıkışıyorum.Yine bu ana denk düşen günlerden birisi bugün.Vücudum fazlasıyla bitkin.Günün o sıkıcı dakikaları üzerime savaş açmış olmasa belki her şey daha iyiye gidebilirdi.Ya da geceyi üzerime örterken,ağırlığının altında ezilmezdim.Kasvetin ömrüm boyunca bana yol arkadaşı gibi eşlik etmesi,zaten hayatın ' sen buna alışıksın,sıkma ' deme şekli olsa gerek.

Şu an,hissettiklerimle başlamak istiyorum.Bedenim.
Acının,dudaklarıma yapışan titrek melodisi iliklerimde soluklanırken,göz kapaklarım şekerleme yapmakta.Sindirim denilen sistem,huzurumu boşaltıma hazırlıyor.Tuhaf bir ürperti sırtımda,korku filmi kesiti yaratırken,gerilimin son dakikalarındayım.O kadar kaptırmışım ki kendimi neredeyim bilemiyorum.Hani insanlar bazen çıkmaz sokak olduğunu bilmeden dalar ve hüsranla geldiği yolu tekrar teper ya işte ben bunu defalarca yaşayanım.Defalarca bıkmadan usanmadan,sonunu bildiğim yollara saptım.Bir tek o'ndan sapamadım işte,bir tek ondan.
Sinirlerim o kadar gevşek ki,cenazeye bile kahkaha atmaya başlıyorum.Bir ölüm,ne kadar güzel olabilir ki ?

Beynimin kıvrımlarında dolanırken,silik bir iz var böyle,görüyorum,çatlaklarından kan sızan.Düşmüş bir kız,azapta kalmış,yıpranmış.
Biliyorum ! Tanıyorum.Her şeyin farkındayım ama yardım etmiyorum.BİLE BİLE kanıyorum.Arkamı dönünce gözlerim kararıyor,o kadar kasılmışım ki,sanki bir daha oradan uzaklaşamayacak olmanın korkusu üzerime karabasan gibi çökmüş durumda.Neden,sonunu bildiğim acılara baş kaldırmaya çalışıyor,finalinin büyük bir kayıp olduğunu bildiğim halde inat ediyorum,bilemiyorum.

Göğün surları tek tek başıma yıkılıyor bu gece.Mavinin,siyaha teslimiyeti uykularımı kaçırmaya yetiyor bile.Nedense geceleri tazeleniyorum.Acının ete bürünmüş hali ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder