19 Haziran 2015 Cuma

HOŞGELDİN

Bedenim yine acılar eşliğinde karşılıyor gecenin muazzam sessizliğini.Bir hoşgeldin diyor,içine buyur ediyor karanlığını derin sessizliğini.Kopkoyu bir bulanıklıkta çalkalanırken,her parçasına sinmiş o sima yine kaybolmuyor,yine orada ! Nasıl bir saplantıdır bu aman yarabbim !

Mesafeleri bugün de recmediyor parmak uçlarım..Elimi yanağına götürürken buluyorum kendimi.Kırmızı ve narin.Bir çift ela göz karşılıyor gözlerimi.Bir hoşgeldin diyor,içine buyur ediyor ardındaki derin anlamlara.Hayaller cümbüşünde savrulurken,her parçama sinmiş kokun yine kaybolmuyor,yine orada ! Burnumda.Bir hışımla kalkıyorum yataktan ! Ellerime sövercesine bakıyorum.Kendimi tanıyamıyorum çocuk.Sertçe açtığım perdemin sesi odamın boşluklarına dağılıyor.Dışarısı çok sessiz,karanlık.Derin bir nefes çekiyorum içime,bedenim hoşgeldin diyor,içine buyur ediyor tüm yaşam belirtilerini.Bir insanın değeri ne zamandan beri oksijenle eşit çocuk ! Nasıl bir saplantı bu aman yarabbim !

Uzanıp bir sigara çekiyorum paketten.Pencere boşluğuna sinip dumanla bir oluyorum.Dudağımdan süzülenleri birden karşılayıveriyor ciğerlerim.Hoşgeldin diyor,içine buyur ediyor saat başı yaptığı gibi.Her gün biraz daha çekilmez oluyor ve içinden çıkılmaz hal alıyor.Boğulmak üzereyim çocuk.
Art arda çektiğim dumanın ciğerlerime ziyafet verişine tanık oluyor baş ucumdaki fotoğrafın.Gülümsüyorsun.Uzanıp alıyorum elime ve aniden söndürüyorum yol arkadaşımı.Yatağıma geçip son kez baktıktan sonra yastığımın altına giriyorsun çocuk.Odada çıt yok .. Yoksa sen mi geldin ? Hep öylesin ya,sessiz gelirdin.Sessiz gittiğin gibi.

Yollar seni bekliyormuşçasına açmış kucaklarını..Hoşgeldin demiş,içine buyur etmiş kilometreler.Saatler yüreğime işkence ederken sen çoktan arkadaş olmuşsun,bir başka şehrin havasıyla.Nefes bile almayan her şeyden kıskanıyorum seni çocuk ! Nasıl bi saplantıdır bu aman yarabbim !

Umarım hayatın benim gecelere teslim oluşum gibi olmaz çocuk.Gözlerin şimşekler çaktırmaz yüzünün her karışına.
Yine burdasın,yanıbaşımda.Hoşgeldin çocuk :) ve iyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder